Kristoffer Vinje Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Fikk hakeslepp... The Gathering får ... linje Gleder meg til å sprenge den linja, ja Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Her skal det ikke stå på båndbredde, nei... :grin: Siter
Mathias Næss Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Ta bort en null, og kall det megabit så har man jo båndbredden her hjemme. :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 HAHA, da har du ikke godt nettverk Mathias! Her har jeg 11 mbit Siter
Mathias Næss Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Nope, har i tillegg en del problemer med at nettverket detter ut når jeg bruker torrent program eller at flere er på nettet samtidig. Funker igjen om jeg starter routeren på nytt. Skjer dette pga for lite båndbredde? Siter
Eivin Stensø Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Du har vel tilfeldigvis ikke netopia router? Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Du bruker nok en ruter med for lite internminne.... Hadde dette problemet selv. Har 30 Mbit inn/ut (fiber), så båndbredden skulle ikke være problemet. Kjøpte denne: D-Link DIR-825, siden har jeg ikke hatt problemet. Jeg er ikke veldig god på dette feltet, men jeg ble fortalt at torrent's bruker så mange innkommende og utgående connections som fører til overbelastning av routeren. Derfor lønner det seg med en "dyrere" router med mye internminne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.