Andrè Amundsen Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Noen som vet om noen hjemmesider til der man kan kjøpe og se på utstyr og annet til bowling? Kuler, hansker, o.l Flere som har erfaring med bowling her i flightsim.no? Takk. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Her ? http://www.brunswickbowling.com/consumer_products Siter
Geir Teigo Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 ville kanskje sett på www.bowling.no og tatt kontakt med en lokal klubb som faktisk har peiling. Far shot å finne saklig info om bowling på et flysimulatorforum, men man kan vel aldri vite. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Skrevet 9. mars 2010 Tusen takk Dette var bra. Setter pris på at dere fant frem disse linkene, rett i samlingen. Meget... Mulig noe kan dukke opp Siter
Christian Paulsen Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Flere som har erfaring med bowling her i flightsim.no? Nja, forsåvidt mye erfaring med bowling, men i all hovedsak andre enden av banen. Dvs montering og drift av Brunswick pinsetter-maskiner, ballretur, kameraer, poeng-systemer, booking-system, oljemaskiner, og alt som hører med. Men det hjelper jo ikke deg, med mindre du skal lage bowling i kjeller'n ( :grin: ) , og det begynner å bli noen år siden også. Det jeg bare ville si var at det som i alle fall var den absolutt beste, (og med svært proffe folk), butikken for utstyr, var Pro-shopen på Metro Bowling Lørenskog. Aner dog ikke om de har noen webshop, så du får ta det som det det er; et tips til noe du kan sjekke ut. Ting som baller/kuler blir borret og tilpasset din hånd, og er dermed kanskje ikke noe typisk netthandel-sak. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Skrevet 10. mars 2010 Ah, jeg skjønner! Har funnet frem noen sider, men vet ikke om de ballene passer mitt behov(størrelse). Det står jo også fakta rundt baller, sko o.l He he, bowling i kjellern ja, det ville vært himmel og hav. Og en liten bar med ei mørkhåret søt snuppe, tja, tanken har definitivt slått meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.