Emil Topstad Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Hallo! Har fløyet en del på Multi player i FSX, men der blir man deisconecta hele tida så det går ikke. Så prøvde jeg Vatsim, men der får min FSX store problemer når det gjelder Squawkbox, min FSX klarer ikke fungere når squawbox er installert, jeg prøvde å avinstallere Squawkbox da virker FSX, forsøkte dette et par ganger for å sjekke om det var problemet, og det var det dessverre. Så spørsmålet blir da, om det er et annet program det er mulig og bruke for og fly online med andre personer? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Hei, Kansje dette skulle være i VATSIM/IVAO delen av forumet? Siter
Even Rognlien Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Du kan prøve FSInn. Litt mer tungvindt, men bedre enn en FSX som klikker Forresten, har du både prøvd å kjøre SB fra top-menyen i FSX og fra start-menyen i Windows? En av dem bør funke bedre enn den andre metoden. Siter
Morten Ruud Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Synes ikke FSInn er tungvint, men heller en smakssak Siter
Håkon Fossen Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Ja, du MÅ bruke FSinn. Squawkbox virker ikke til FSX, den er kun lagd til Fs2002 og 2004... Siter
Magnus F. Meese Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Toill, SB4 er kompatibel med FSX, som den er laget for. Desverre, Windows er Windows: To like systemer er ikke nødvendigvis like likevel Kompabilitet er derfor ikke alltid garantert, spesielt ikke gratis tredjepartssoftware. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Garanterer for det Meese sier her.. Jævla windows tull. Fikk det ikke til og virke på min Vista. Og på W7 så fucka grafikkortet seg opp. OSX <3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.