Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Har fløyet en del på Multi player i FSX, men der blir man deisconecta hele tida så det går ikke.

Så prøvde jeg Vatsim, men der får min FSX store problemer når det gjelder Squawkbox, min FSX klarer ikke fungere når squawbox er installert, jeg prøvde å avinstallere Squawkbox da virker FSX, forsøkte dette et par ganger for å sjekke om det var problemet, og det var det dessverre.

Så spørsmålet blir da, om det er et annet program det er mulig og bruke for og fly online med andre personer?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Hei,

Kansje dette skulle være i VATSIM/IVAO delen av forumet? :)

Skrevet

Du kan prøve FSInn. Litt mer tungvindt, men bedre enn en FSX som klikker :) Forresten, har du både prøvd å kjøre SB fra top-menyen i FSX og fra start-menyen i Windows? En av dem bør funke bedre enn den andre metoden.

Skrevet

Toill, SB4 er kompatibel med FSX, som den er laget for. Desverre, Windows er Windows: To like systemer er ikke nødvendigvis like likevel ;) Kompabilitet er derfor ikke alltid garantert, spesielt ikke gratis tredjepartssoftware.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...