Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Hei til alle dere som gidder å se bildene mine :-P Jeg tok turen fra Bergen i vest til Oslo i Øst. Fløy LN-RRH, flott fly Bildene derimot er jeg ikke så sikre på om er :-P Men nok snakk, her kommer de hvertfall. Dette var det en flyinnteresert som tok rett før boarding Dette var det en av ground crew folka som tok Rett før departure Her er vi på vei opp til fl300 Her også Et lite bilde av cockpit før landing Så var vi vell nede på Gardermoen etter en fin flight Nå blir det litt pause, så møtes crewet på crewrommet før flighten til Stockholm Takk for titten, kommenter gjerne hvis du synes noe var dårlig eller eventuelt bra, eller andre ting Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Helt OK bilder, jeg er ikke bildeekspert så andre får komme med synspunkt på hva du bør gjøre bedre neste gang. Likte også vinklene dine! Siter
andreas nærbø Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Fine bilder Fløy du på Vatsim eller hadde du AI Trafikk ? Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Skrevet 6. mars 2010 Hei Takk for kommentarene gutta Nei Andreas, idag var det ikke vatsim, har blitt en stund siden sist jeg fløy på varsim nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.