Christian Ramberg Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 dette været landet jeg i også....kan omtrent ikke se en meter hva som er foran. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 "Nesten" CAVOK det der... :grin: Stilig Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Fikser bilde linken COPYRIGHT CHRISTIAN RAMBERG Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Dette er vel så langt unna CAVOK det går ann å få det Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Og der blir du stående :grin: Ikke en snøballs sjangs for at du får lette eller lande. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Du kunne jo neppe lande i sånn vær uten noe grunn, så da lurer jeg på hva grunnen var? :whistle: Siter
Christian Ramberg Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Skrevet 7. mars 2010 jeg hadde litt flaks for at jeg hadde en standard proceedure CAT III landing og dette uværet kom idet jeg landet så jeg ville aldri hatt en sjangs for en goaround.....men det ble en fin landing uansett og ja jeg ble STÅENDE. får vel grave fram flyet etterhvert hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.