Mathias Næss Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hei, holder på med en skoleoppgave i statistikk for øyeblikket som krever at jeg samler inn data så jeg hadde håpet at det var noen her inne som kunne svare på to kjappe spørsmål. http://www.surveymonkey.com/s/JRY5GYM Takk Edit: jeg har fått nok data, og undersøkelsen er stengt. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Da var det gjort . Si meg, hadde ikke du en sånn undersøkelse nettopp da? Siter
Mathias Næss Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Skrevet 3. mars 2010 Så vidt jeg vet så hadde jeg ikke det :confused: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Har ikke tid til å svare, sitter og hører musikk.. Siter
Lars Hassel Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Tror ikke du tok den helt jeg Rønning, les nøye hva han skrev, og tenk om igjen! Forøvrig så har jeg også tatt testen;) Siter
Mathias Næss Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Skrevet 3. mars 2010 Takk til alle som har svart, trenger bare seks svar til så er jeg i mål. Siter
KJ Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 ohfff....sånne lange undersøkelser gidder jeg ikke. Hi hi...done. Siter
Mathias Næss Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Skrevet 3. mars 2010 Da har jeg fått så mange svar jeg trengte, takk til alle som svarte! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.