Tor-H Bergseng Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hei. Har noen gamle flyartikler liggende som jeg tenke jeg skulle høre om noen var intr i. Det første er en blå billettveske fra Scanair. Har en liten LP med korsanger fra Finnairs DC10 piloter. Sist men ikke minst, et gammel sas rutehefte, fra skikkelig gamle dager. Med DC6 - 8 Caravelle osv.. Det er i ordentlig laminert plast men desverre med noen løse sider. Kan legge ut mer info, samt bilder dersom noen er intr.. send pm Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 Pris er jeg ikke helt sikker på, men skal få lagt ut bilder i morra Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 hehe, problemet er at jeg ikke aner hvor mye disse tingene er verdt. er desverre ikke hjemme i dag, så får ikke lastet opp bilder i dag. men skal gjøre så fort som mulig Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Da har jeg endelig fått tatt bilder. Starter med bildene av heftet fra SAS. Står mye spennende i dette heftet, desverre vet jeg ikke når det er fra. En annen ting er at to av sidene desverre er løse. Men dette er gammelt, velbrukt, så man kan vel ikke forvente noe annet hehe. Fortsetter med LP'en fra Finnair's DC10 piloter. Har ikke fått hørt på denne, men er ikke en eneste ripe i plata. Står dessuten litt spennende info om DC1+0 i coveret. Sist men ikke minst, eller jo minst: En Pierre Robert billetveske fra Scanair. Bare å sende PM eller sms (45420791) om dette er fristende. Selges til høystbydende, samlet eller hver for seg. Tor-Håkon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.