Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hei igjen. Sitter nå og tar en tur fra LIMC til EGLL og har filet flightplan som normalt på Vatsim.net. Alt ok og ingen feilmeldinger etter å ha trykket File Flightplan. Etter avgang sitter jeg og kikker på Vatspy og ser plutselig at det står "No Flightplan" der.. Lurte på om dette evt blir noe problem ved videre flyging og om man gjøre noe med dette? Fortsatt newbie tydeligvis.. :blush: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 sjekk www.vataware.com På city pair,kan du finne ruter.... Siter
A L Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Du kan jo eventuelt lage flightplan i SB. Det er ikke noe vanskelig Siter
Daniel Klepp Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Du må file flightplanen i squawkbox også! ikke på nettsida.. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Skrevet 3. mars 2010 Takker for svar. Hadde misforstått opplegget. Var helt sikker på at jeg fikk forklart at man måtte bruke Vatsim.net sidene til å file flightplan når man skulle ta av fra en ukontrollert flyplass. Men har fått kontroll på det nå. Som sagt.. Takk for svar. Siter
Daniel Klepp Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har aldri filet FP gjennom de sidene Siter
Lars Hassel Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Der er vel for de som vil prefile en FP. De kan bruke nettsidene til Vatsim, vis ikke så fungerer det veldig bra med og bare sende FP via SB! Det er helt klart lettest i mine øyne og bruke kun SB. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har også alltid filet flightplan via enten SB eller via FSInn. Pre-fileing av flightpland foregår via Vroute, men denne blir jo ikke aktiv flightplan på Vatsim. Til det må fligtplan files via SB eller FSInn Siter
Lars Hassel Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jan Arild: Man har også Prefiling via Vatsim.net Denne blir normalt sett assigned til deg når du logger på vatsim med det callsignet du har filet FP med. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Da ser jeg mitt svar er helt på trynet ja.Ante ikke at jeg var sååå trøtt om morran. :grin: File FP er best via SB synes jeg også ja... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.