Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal ut på langreise 30. April til Sydney! Skal fly fra Bergen via Frankfurt og Abu Dhabi til Sydney med Lufthansa og Etihad Airways! I den anledningen lurer jeg på om noen har vært på enten Frankfurt Airport, Abu Dhabi Airport eller Sydney Kingsford Smith Intl, som anbefaler noe å se eller gjøre på flyplassen mens man er der?

Noen som vet om noen butikker som selger flymodeller etc på noen av disse flyplassene? Ute etter Lufthansa Embraer 190, Etihad A332 og Etihad A346 om disse finnes... ellers er jeg åpen for det meste av flymodeller om de selger noe bra =)

Takk på forhånd!

Skrevet

Hopp og hei.

Abu Dhabi er det ikke saa mye aa gjoere, er en heller kjedelig flyplass er jeg redd. Har ikke lagt merke til noen butikker her som selger flymodeller, men skal ta en ekstra titt og se om jeg kan se noe neste gang jeg er paa jobb.

Eneste jeg kan anbefale er en biff paa restauranten som heter Hippopotamus, de har serdeles god mat der til aa vaere paa flyplass. De holder til i andre etasje i terminal tre.

Du vil ankomme terminal 1, og reise videre fra terminal 3, saa er uansett paa veg til neste fly, og om du finner det interessant aa se paa fly har de utsikt fra restauranten til deler av apron og rullebanen - og mellom 20.00 og 23.00 som du er her er som regel travleste tidspunktet paa flyplassen.

Skrevet

Da var jeg tilbake fra jobb, og etter aa ha traalet begge terminalene klarte jeg desverre ikke aa finne en eneste etihad-model, saa ser ut som aa drikke oel er et mer fornuftig tidsfordriv i stedet:)

Er derimot en butikk i byen her som selger (A332, A346 og A380) i hoey kvalitet ser det ut som, men prisen er deretter ogsaa (1300-2000 kroner pr. stykk), men om det er oenskelig kan dette sikkert kjoepes og sendes til Norge.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...