Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skulle nå legge inn Battlefield 2, men ble noe skuffet da denne meldingen kom opp:

utennavnz.jpg

Jeg har tidligere hørt at det kan hjelpe og kopiere filen fra plata til en mappe i pc'en og gjorde derfor følgende, men dessverre fikk jeg opp feilmelding i det jeg skulle kopiere over Data2.cab eller hva den nå het. Det rare er at jeg la det inn på en annen pc for 7 dager siden, og da funket alt helt fint, derfor synes jeg det er rart om det er cd'en som har tatt kveld.

Noen som kan hjelpe meg her, og kanskje vært borti samme problem?

Skrevet

Ja grunnen er den at en gang for lenge siden skulle jeg legge inn Swat 4 på en gammel pc med dårlig cd rom eller hva det var vet jeg ikke helt, men iallefall snakka jeg med en fyr som mente det kunne være at den slet med og lese av cd'n raskt nok under installasjon eller hva det var(?) Dermed kopierte jeg inn alle filene på cd'n inn i en mappe på pc'en og installerte derfra, og det funka som bare det :D .

Skrevet

Har vasket den og alt, men det hjalp lite og den har nok dessverre tatt kvelden. Men det har ikke noe og si da jeg nå har skaffet spillet på en annen måte, kanskje ikke så lovlig, men hvordan trenger dere ikke spørre om :grin: .

Men for all del vil jeg si det i utgangspunktet er gjort på lovlig måte pga. at jeg har cd key, og spillet, og cd som fungerer som disk. Men viktigst av alt jeg fikk det til og fungere :D .

Skrevet

Morsomt å se at andre også børster støv av Battlefield 2. :) I helga tenkte jeg og en kamerat å spille Company of Heroes, med pga. problemer med å få connecte til Relic-serverene gjorde vi helomvending og installerte Battlefield 2 samt de siste patchene som åpner for alt det ekstrapakkene gir. Dermed kunne vi på en veldig enkel måte spille co-op mot bots uten å måtte installere plenty med mods som man måtte første versjon. Fantastisk gøy å suse rundt i helikopter og dundre løs med raketter og mini-gun. :grin:

Jeg flyr visst "litt på grensen" i følge kameraten. Flyr gjerne høyt og lavt, stuper rett ned og flater ut rett over bakkenivå og flyr mellom tett bebygning, under bruer, rør og passe tett skog. Noen ganger går det galt, og som ellers i verden - det er det som går galt som huskes av andre. :D

Det var herlig å leke med BF2 igjen! Og jeg gleder meg til BFBC2 unlockes på Steam rundt midnatt! ;) Bare synd man må på jobb i morgen.. :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...