Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har problemer med dette? Kommer rett og slett ikke inn på nettet på playstation. Får bare en feilmelding, og det er til og grine av... :(

Men har lest på vg.no/spill og andre kilder at problemet fikse`s. Håper at det kommer seg på beina igjen.

Skrevet

Problemet går enkelt og greit ut på at PS3 tror at det er skuddår, altså at det nå er 29. februar. I virkeligheten er det jo nå 1. februar, så her har jeg forstått at det har blitt en krasj. Noen tror at problemet automatisk vil forsvinne i morgen, men Sony har uttalt at de jobber med en fix...

Skrevet

Jeg startet med Heavy Rain på søndag og syns også det var litt uheldig tid denne buggen dukket opp på.

Leste forøvrig saken mens jeg var på jobb, så PS3 fikk stå avslått i går.

I dag er det visstnok i orden igjen.

Skrevet

Bare håper Sony ikke for altfor dårlig rykte på seg. Men uansett må folk skjønne at tekniske problemer kan skje på en uventet tid, eller dato. Dette er jo maskiner som skal holde seg i mange år, men at dette var en kjempe problem blant mill. av bruker, kan skade rykte litt??

Jeg heiar forsatt på Playstation og Sony :)

Skrevet

Så lenge de klarer å unngå noe ala "red ring of death" så tror jeg de er sikret, nå har de i tillegg klart å knytte til seg endel store eksklusive titler som både har fått mye omtale og gode anmeldelser (sånn som Heavy Rain og Uncharted 2), så jeg tror Sony ligger godt an jeg. Og ikke minst, om et par ukers tid kommer endelig God of War 3 :grin:

Skrevet

Relativt pinlig at de klarte å rote med datoer da!

Selv humbugsystemene til Microsoft klarte seg fint gjennom tusenårskiftet, og i tillegg har jeg aldri opplevd noen skuddårsproblemer der i gården heller..

Tror PS3 følger en analog klokke og kalender der man må endre datoen manuelt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...