SB Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hei! Jeg har lyst til å prøve noe annet enn VATSIM og fs.no servern litt. Men, jeg skjønner ikke helt hvor mange servere som (som dere her inne på forumet snakker om) det finnes. Jeg har hatt lyst til å prøve den serveren med disse "søndagsturene" men jeg skjønner ikke helt om denne bare er til FSX eller om kan komme inn med fs2004. Og kan noen forklare litt om den/disse serverene Siter
Fred Solli Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hei Snorre Det er FLG-serveren du tenker på og den er kun for FSX dessverre, men den er uslåelig når det gjelder ytelse. Du kan se litt om hvordan du kobler deg opp her: www.flightsimlan.com Vi bruker teamspak som snakke-kanal og denne ligger på samme server. Geir-Ove som administrerer denne er i disse dager iferd med å gjøre en kjempeoppgradering og flytte den til en ny IP med større båndbredde. Og da også med Teamspeak v3 installert. Til nå har vi brukt v2. Så har du FSX er du hjertelig velkommen. Har du ikke, kanskje du bør tenke på å oppgradere :grin: Siter
SB Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 Ja, jeg har FSX men bruker fs2004 Dette er vel egentlig fordi at min PC er ganske gammel. men jeg har FSX liggende i en skuff . Men når jeg tenker over det, så har jeg vel oppgradert ganske mye, både RAM, skjerm, lydkort osv. Så kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk Men takk for svar, så kanskje dere ser meg der inne en gang Men, har jeg lest noe om passord...? Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 1. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 1. mars 2010 Det er bare å prøve det. Stadig folk på serveren. Send en mail til gofi@flightsimlan.no og spør pent om passord, så er med før du aner. Pål Siter
Fred Solli Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Korrekt, vi har et passord for å komme inn på serveren. Send en mail til Geir Ove Finstad så får du passord. gofi(alfakrøll)hatteland.com eller mailen som Pål skrev. Siter
SB Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 "send mail til gofi@flightsimlan.no og spør pent om passord" Da får jeg vel prøve å finne fram min formelle tone, da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.