Skrevet 3. august 2010 14 år The Horsemen. P-51 i formasjon.Hør på motoren når de justerer,for og holde formasjonen. :)HD anbefales. [video:youtube]eoZWncrIbfQ
Skrevet 4. august 2010 14 år Vet ikke om disse er lagt ut men de er bra morsomme [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube]
Skrevet 6. august 2010 14 år Mustangs over japan. Sjekk ut de stakkars fiskerne ca 5.13 uti filmen.løper det bena klarer :grin: [video:youtube]khNM7dt3TdU
Skrevet 9. august 2010 14 år [video:youtube]3jWufkTHbj8 Sjukaste flygninga eg har sett på ei stund :grin:
Skrevet 13. august 2010 14 år Herregud som jeg måtte le av denne her! Litt tragisk egentlig, men dog... [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ydf3NBsTwA8&feature=player_embedded
Skrevet 13. august 2010 14 år Hysterisk! (Selv om denne kanskje passer i snackbarversjonen av youtube-tråden?)
Skrevet 2. september 2010 14 år Forfatter [video:youtube]5f3qqVJOLIY Fantastisk display av en norsk F-5 på Gardermoen i 1992, og hvis underteksten stemmer så er det Jarl Otto Strømmen, som omkom under et display med F-5 på Rygge det samme året, som sitter bak spakene.
Skrevet 2. september 2010 14 år Nice takeoff på den F-5`n der! Utrolig rå demo. Siden videoen jeg postet lå her fra før, kommer en annen video, men denne gangen fra "heavymetal"-sjangeren. Denne brukeren har også en del veldig fine seilfly-videoer. [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube] Enjoy!
Skrevet 2. september 2010 14 år Det går bra...det går bra...det går eh det MÅ gå bra, det går muligens bra...eh det går muligens ikke bra, ...........det går rett til H.....................
Skrevet 6. september 2010 14 år Forfatter [video:youtube]c6c3v9iihgw Skulle visst ha vært på Duxford i helga, 16 Spitfires i lufta samtidig er det ikke ofte man ser...
Skrevet 7. september 2010 14 år Søndag 5.sept.2010 Langenselbold, Hessen, Tyskland En Yak 55 uten pilot, desverre er det ikke et modellfly... [video:youtube]
Skrevet 20. september 2010 14 år Forfatter [video:youtube]MVQzrvhDXNM Stort lavere enn dette kommer man vel egentlig ikke
Skrevet 24. september 2010 14 år Denne her har ikke med flyvning å gjøre, så dere får ha meg unnskyldt . Håper alle sammen her tar bedre vare på PCene sine enn eieren av denne: [video:youtube]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.