Andreas Stangenes Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Tenkte jeg ville forsøke meg på å lage en samletråd for litt bilder fra dette området som er sluppet fra Orbx. Lurer du på om du vil kjøpe det så kan det varmt anbefales, og kjøpes herfra. Fred har som alltid vært en kjernekar og skaffet oss opplegg i kveld, søndag 28.02.10. I den forbindelse kan det jo nevnes at Jan Arild og jeg (uten å vite det) fikk smugfløyet ruta litt, og her er noen bilder fra enkelte høydepunkter. Her har vi Mt Ranier 11 o'clock, og på vei til Ranger Creek som ligger på baksiden (east) av summit'en. Outbound fra Ranger Creek. Det er høye fjelltopper over alt, men approachen var vel en smule mer tricky ifht decent og speeds. Fred kom og joina oss, og vi la turen mot mt. St. Helen. En navnløs pilot slet litt med bremsene sine på bakken, og det gav flyet nervøse rykninger (eller var det piloten som fikk det?). I alle fall ble det behørig dokumentert! Til sist var vi nede på en (for meg) helt ukjent plass. Stripa var så dårlig markert at jeg endte opp med å lande på en riksvei - til manges forferdelse, og til avisenes store glede! Førstesideoppslag altså... Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Flotte bilder Andreas. Men jeg hadde tenkt meg at dette ikke skulle være dokumentert, kun en episode mellom meg og havarikommisjonen, men den gang ei skjønner jeg... Her er iallefall en knippe bilder fra et besøk Nord i "Pasific North West. Vi tok turen motsatt vei i forhold til hva vi gjorde noen uker siden en søndag på MP-serveren. Vi startet fra Pitt Meadows fløy til Hope opp dalen til Lilooet med en stopp på Boston Bar før vi satte turen fra Liloeet og over til Pemberton og Whistler og ned til Squamish. Opp dalen fra Hope. Skikkelig British Columbia-være med lave skyer og masse fuktighet. Her er vi på stripa i Boston Bar. Skål eller? Whistler i vinterlige forhold. Ja nå er øyeblikkelig OL-dagene over og hverdagen dukker opp igjen for de som bor i Whistler også. På vei ned til Squamish. Mektig landskap iallefall. Parkert på Squamish airport. FTX PNW gjør mye med alle disse små default flyplassene med å legge til mye "liv" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.