Jarle Kristiansen Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Når jeg søker etter noe her på FS så blr siden blank etter en stund. Noen andre som har opplevd dette? Siter
Peter Nørkjær Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Jepper! Hvis du kun søger på een kategori/gruppe, plejer det at virke. Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Søker du i fleire grupper? Dersom du gjer det får du opp resultat for kvar gruppe med blank skjerm imellom. Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Hvorfor ikke opprette FAQ her paa fs.no om hvordan man kommer i gang med aa fly online, hvba man trenger. Hvordan fikse problemer som oppstaar i FS2k2 ? Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Nå prøvde jeg å søke etter fjell flyging, på en hvilken som helst dato på kaffekroken. Hva skjer, jo skjermen blir blank.?????????? Siter
Roald Hansen Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Jeg sliter også med søkefunksjonen, og har en mistanke om at min Zone Alarm Pro - og kanskje andre software firewalls - er synderen. Jeg har eksperimentert endel med "Privacy settings", Ad Blocking, og har kanskje funnet ut at hvis man logger seg på med denne OFF, er det større sjanser for å få opp svar på søk. En forhåndsvisning av innlegg før sending er bare å glemme hvis Ad Blocking er alt annet enn OFF. Hilsen Roald Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.