Paulo Fernandes Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 I dag har jeg fløyet til Toronto med Westjet. Flyturen startet med en fin medvind på ca 80 knop, også gikk det over til motvind etter hvert. Beregnet flytid var 2 timer og 28 min, men ankom 4 min tidligere på gate. Over til bildene: Stiger til FL330: Florida-kysten: (Photoshoppet bilde) Her har vinden gått fra medvind til motvind: Passerer DKK (Dunkirk) VOR, og Canada er rett foran flyets nese Startet innflyvningen og flyr YOUTH2 STARen til RWY 33R: Fløyet over Ontario-innsjøen og er på final til RWY 33R: Parkert på gate B22 i Toronto Pearson flyplass: Legg gjerne igjen en kommentar =) Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Flotte bilder fra deg Paulo Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Funker for meg Icelandair begynner med flights til våren,da er jeg der også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.