Sandro Stanojevic Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Her er fortsettelsen på Jorda Rundt. Nå kommer bilder fra tre flighter og det er VTBS-VHHH, VHHH-RJAA og RJAA-KSFO Flyet er A320 Dragonair på de to første flightene Her er Kartet mitt som viser fly turen så langt Her er flighet mellom Bangkok og Hong Kong Taxing to RW Det var Bangkok for denne gang Climbing to FL300 FL300 Descenting Final Touch down RW 7R Taxing to parking W 112 Parked Det var den fly turen til Hong Kong Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Her er bilder mellom flighten mellom VHHH-RJAA Parkert på parking W 112 Taxing to RW 19L Cleared for take-off Forlater Hong Kong flyplass Climbing to FL300 Her er et bilde jeg redigerte litt på med litt efekter. Her er jeg på FL300 Natten har lagt seg Approaching to Tokyo Nede på bakken Taxing to gate Parkert Bildene fra Tokyo til San Francisco kommer om 10 min Siter
TOS Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Flotte bilete. Hugsar eg hadde ein fin langtur jorda rundt sjølve for nokre år sidan. Rett nok flaug eg Twin Otter, men steike for ein fin tur det var :grin: Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Her flighten mellom Tokyo og San Francisco Flyet er B747-400 JAL Parkert på gate 54 Gjør litt papir arbeid før flighten Taxing to RW 34L Cleared for take off Hade Tokyo Climbing to FL330 FL330 Nå har dagen kommet fram Descenting to KSFO Final on RW 19L En god landing etter en lang tur Taxing to gate A 7 Parkert på A 7 Så lang har jeg komt men det kommer mer bilder Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Flotte bilder Litt uskarpe kanskje? Men det er mine også Rekker du å bli ferdig med turen i vinterferien da? Er jo bare snart 1 dag igjen. Men brae bilder Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Takker for kometaerne Jeg rekker å bli ferdig med turen, har bare to flighter igjenn så er jeg ferdig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.