February 24, 201016 yr Utrolig stilig, men forstår ikke at de faktisk gjør sånt. Det er jo ikke akkuratt småpenger det er snakk om for en slik maskin!
February 24, 201016 yr Gutta i Swiss AF er fantastiske flygere. De har jo like så vill, godt mulig enda villere natur enn Norge til å praktisere ferdighetene sine blandt. Fabelaktig flyvning blandt fabelaktig landskap Denne her er jo også fin: Marius, du kan nok stole på at disse karene kjenner maskinen sin, dette er nok ikke første dag etter flygerutdanningen
February 24, 201016 yr Sveits er jo nærmest himmelriket for spottere, det er ingenting som blokkerer innsyn på de større basene, i tillegg til at det veldig ofte er lagt til rette for spottere. Og så har man jo Axalp hver høst. Hvor kult er det ikke med et airshow som foregår langt oppi fjellheimen? Axalp er et skytefelt, så det inkluderer alltid skyeøvelser med F-18 og F-5, i tillegg har jo sveitserene et utrolig bra F-18 solo display team, og Patrouille Suisse. [video:youtube]N1_VZL8z9Es
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.