Lars Nigardsoy Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Bilder fra FSX som jeg satte sammen til et slideshow. [video:youtube]5ahjwvZQXf8 Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 23. februar 2010 Premium Medlem Skrevet 23. februar 2010 Ser ut som det er mange fine bilder. Men jeg har ikke tålmodighet til å titte gjennom filmen. Anbefaler deg å legge de ut her som bilder i stedet. Det tok 45 sek. før første bilde. For lang tid for meg iallefall. Du har nok større sjanse for litt tilbakemelding på bildene om du legger ut bilder som bilder. Pål Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Forstår hva du mener, men det var ikke meningen å vise fram bildene, bare å sette dem sammen til et sammenhengende slideshow. Det var egentlig bare et prosjekt jeg lagde for å ha noe å finne på. Jeg hadde tenkt å redigere video, men hadde ingen video matriale å jobbe med, så jeg tok bare noen bilder samme i et slideshow. Introen ble nok mer en video-intro, litt feil for et slideshow ja.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.