Sindre Holberg Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Hallais folkens! Førstkommende Fredag blir det FS-treff i Kristiansund. Har bra oppmøte tidligere, og vi har hatt det knall! Vi møtes på Peppes Pizza(under rådhuset) i KSU, og spiser god mat og diskutrerer. "Sakskart" -FLG09/FLG10! -XPlane(jeg skal drive litt propaganda :grin: ) -Nytt i markedet(skal finne frem litt info om hvilke releaser som kommer/er kommet i det siste og hva som annbefales) -Kjapt om Screenshot konk. For å si det slik, det bruker ikke være så formelt som det ser ut som Alle som har lyst er velkommene, uansett nivå og interrese! STED: Peppes Pizza, Kristiansund NÅR: Fredag 26 Februar 2010, kl 1900 GMT+1 :grin: De som kommer, skriv her eller send meg ei mld på tlf: 482,,,38....83----0 Da sees vi! Siter
Sindre Holberg Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Løfter denne jeg. Kom igjen folkens! Er jo endel folk på Nordmøre og ned mot Molde som kan ta seg en tur. Har vel noen på Vestnes også, har vi ikke? Siter
Ivar Hestnes Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Passa desverre veldig dårlig denne Fredagen. Skal til Tromsø på Fredags kvelden, og kjøre derfra og hjem. Så det blir sent Lørdag før jeg er hjemme igjen. Hva med Søndag ettermiddag/kveld istedet? Siter
Joakim Hagen Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hmm. Vet ikke om jeg har noe å bidra med der Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Hadde vært kjekt, men jeg er mest interessert i å treffes for å fly sammen. Lager vi et treff der vi har en eller annen plass vi kan være over et par dager for å fly så er jeg med. Men i dag så må jeg uansett besøke min mor på sykehuset. Lykke til med treffet. Christian. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.