Christian Andrè Todal Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Overnevnte gies bort på to betingelser. Det må hentes og jeg trenger hjelp fra noen som har stor nok bil/varebil til å frakte ei plate på 3 meter fra løkkemyra til brunsvika. Tar 15 minutter. Det er gratis, det er fantastisk, det er rått. Må hentes innen torsdags kveld denne uke, ellers går det på søppeldynga fredags tidlig morgen. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 ... er dette i Kristiansund ?? Freddy Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Oki.. ikke intr for min del da.. bor i Oslo.. bare en ide: skriv HVOR dette må hentes Freddy Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Den er God. Jeg tenkte der og da at det er kun folk som er i nærområdet som kun er interessert siden det må hentes, og de vet hvor brunsvika og løkkemyra er. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Skjønner.. men for meg, kunne de plassene liksågodt ligget en eller anne plass i f.eks Akershus . Lykke til med "salget" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.