Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit at det ble begått feil under forrige runde med moderator-ting her på forumet. Men det får være grenser til å ta av, slik som mange her inne gjorde på det tidspunktet, og det på begge sider av saken (jeg var en av de som sto steilt på at mod's måtte på plass, og det mener jeg fortsatt).

Normal høflighet? Ja, ikke umulig. Men når man selv i helt enkle, greie situasjoner, nærmere bestemt når en debatt går totalt i spinn (slik som ting ofte gjør her inne) og deretter blir sperret med en helt grei beskjed, og mod'en som stenger tråden får så til de grader så øra flagrer, så skjønner jeg godt at de som er mods nå ikke stikker nesa frem.

Å bruke hodet er en ting. Å bruke hjernen til noe mer enn å skille øra med er noe vi alle mest antakelig har syndet imot opptil flere ganger, mod eller ikke.

Skrevet
For svarte...nyt en god historie uten å leke VG. Det går an å sitte på en sjappe uten å ta den helt ut. Jepp det går faktisk an. Men det er vel noe "moralpolitiet" aldri vil forstå

Om det er mitt innlegg her du sikter til så må jeg nesten si at jeg på ingen måte leker moralpoliti.

Hver mann eller kvinne får gjøre som han vil uten at noen skal legge seg opp i moralen til vedkommede.

Hva jeg reagerte på i startinnlegget var den unskyldne måten dette var skrevet ironisk på, som en dum nordmann som ikke visste hva han gikk til. Og således heller ikke skjønte poenget med historien.

Jeg har på ingen måte noen moralske prekener over for folk som frekventerer disse plassene.

Jeg selv har vært på Ping Pong show og forventet meg ikke en ping pong match for å si det slik.

Men nå ser det jo til at det er en refreanse i innlegget. Men referansen er slettet, så derfor kan man vel si at dette blir noe internt for de som leste den tråden som referansen gjelder for.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Marius, helt enig med deg i det meste, men at mod sist fikk pryl, det var han jaggu ansvarlig for selv....men jeg tror at om Mod hadde vist ansikt, med den gjengen som er her nå!, ja da tror jeg de hadde fått støtte.....det er bare og være konsekvent og saklig, ikke ekstrem.....det er så mye fine folk her, og gjennomsnittet er meget bra synes nå jeg, og jeg har hvert med et par dager her jeg også....før var det ikke bra....

Skrevet

Aner ingenting om hva som har skjedd eller begrunnelsen for denne saken. Ikke er det veldig viktig heller. For min del hverken vil jeg eller orker jeg å stå opp imot en moderator da dette er ett privat forum der alle er velkommen på admins nåde.

Uten å ha lest tråden det snakkes om ser jeg dog ikke poenget med å låse uten at personer er uthengt etc etc.

Skrevet

Ja Marius, jeg er ikke av de som har vært med siden riktig gamle dager, oppdaget vel forumet i ca 2004 tror jeg. Men i alle fall lenge nok til å måtte innrømme at jeg skjønner hva du sier, og tar poenget ditt.

Det er muligens for optimistisk å tro at endret klientell og klima skulle gjøre det mer mulig å moderere innlegg i dag. Jeg vet ikke, og syns bare det er litt synd at hele tråder går ned som i dette tilfellet. Var ikke noe mer enn det. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...