Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er faktisk en sann historie, og for gamle lesere så kan jeg her og nå avkrefte at dette har noe med noe annet å gjøre.

Jeg befant meg på Soi Nana, helt innerst i kroken der den beste baren ligger. Jeg satt inne og dinglet med en Singha og tittet på den lokale folkedansen. Den foregår nesten uten klær, men som dere vet så er dette vanlig i litt enklere kulturer enn vår. Man ser mye av det samme i Afrika, f.eks. Mens dansen foregikk hadde jeg dype samtaler med noen av de som jobbet der. What's youl name?, whele you stay? og whele you flom? var tydeligvis temat for kvelden, og dette gjentok seg gang på gang. Jeg bodde på et veldig bra hotell, og dette hotellet var tydeligvis veldig godt kjent av alle sammen. Jeg syntes det var litt rart siden de vel ikke hadde noe behov for å bo på hotell i sin egen by?

Pluselig sto det en danser rett foran meg og smilte. Hun var utrolig vakker og jeg kjente varmen bre seg i kroppen min! Me want boom boom, sa hun. Jeg ble litt forvirret, men skjønte at hun lette etter trommesettet sitt. Hun skulle faktisk ha meg med inn på toalettet for å lete, men jeg kunne jo ikke gå inn på dametoalettet uansett hvor mye jeg ønsket å hjelpe henne. Jeg er jo mann! Det var nesten hjerteskjærende vondt da hun gikk.

2 Singhaer senere kom hun tilbake sammen med en annen folkedanserinne, og enda en gang ville hun boom boom, for I leally need it leally bad! NOW! We all go togethel to toilet. No need to pay. Akkurat som om jeg skulle ha betalt for å hjelpe en ekte folkedanser med et trommeproblem? Så sa hun noe rart om at dersom hun fikk baby, så kunne vi gifte oss! Jeg! Som ikke liker trommer engang! Tårene hennes rant da jeg forklarte at jeg don't like boom boom.

Heldigvis fant hun en annen som kunne hjelpe med trommeletingen. Det må ha vært et stort toalett for de var der inne lenge og lette etter trommene, men jeg tror ikke de fant noen. Han som hjalp til så veldig rød og svett ut da de endelig kom ut igjen, så han hadde nok arbeidet grundig.

Og meg? Jeg sitter her og gråter hver gang jeg ser noen som spiller trommer på TV. Jeg tenker på henne. Min boom boom girl! Kanskje hun leter enda?

Skrevet

Husker jeg var på ett sånn etablisement en gang jeg også Aslak. Om de hadde toalett og trommesett der vet jeg ikke, men de må ha vært enda fatigere for de hadde ikke råd til noe bad en gang. De hadde derimot veldig stor kreativitet og hadde satt opp dusjen mitt i lokalet. Akurat der alle de folkedanserne gikk forbi,,,eller under vil jeg vel heller si. Dette var jo veldig praktisk i og med dansetruppen slapp å slutte med folkedansen sin selv når de følte for å dusje.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

He he, skikkelig bra Aslak.....ja det er rart at de skal være så intr i trommer? fatter ikke assa...de er nokk musikalske som f der nede...

Skrevet

Man kan da stille spørsmålet om hva som var intesnjonen med å oppsøke en go go bar i utgangspunktet.

Det er jo ikke slik at alle utesteder i Thailands festbyer består av slike barer, og at når man da oppsøker disse så har man vel en misjon vedrørende besøket.

Skrevet

Jo helt klart, men det skal ikke komme som noen overaskelse at de ansatte på disse plassene tilbyr "Boom Boom" og diverse, at man spiller tilsynelatende uvitende om hva dette er og hva man har gått inn på.

Skrevet

Er muligens ikke helt tilfeldig at denne historien om Aslaks casting til bandmedlemmer kom akkurat i dag nei. :whistle:

Personlig skjønner jeg lite av "modereringen" her. Det alt eller ingenting, og en masse gode innlegg forsvinner i dragsuget uten å stride mot retningslinjene.

Skrevet

Hehe ok, jeg får prøve meg der da!

Takhøyden opplever jeg som god her, det er ikke problemet. Men hvis feks hele denne tråden blir slettet nå fordi det jeg skriver her er off-topic, så kaller jeg ikke det moderering.

Men ok, det passer jo faktisk bedre i en egen tråd, og er et eget tema, så tilbake til Thailand og trommer. ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Christian, jeg er veldig enig med deg, noen ganger lurer jeg på om det er en på 10 år som modererer..... det som irriterer meg mest er at tråden bare slettes, uten en eneste kommentar.....

Skrevet

Jøss, tråden ble altså slettet. Må nå ha tatt usannsynlig av siden jeg skrev der. Kikket etter den, men så ingenting.

Synd at det som er en solskinnshistorie ble en slettet tråd.

Har forøvrig også ett godt forholdt til Thailand, og har ingenting imot å lese om andres forhold til land of smiles..

EDIT: Trodde det var tripreporten det gjaldt. Virker for meg ende, så da må det ha vært en annen tråd det gjaldt.

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt over hvem moderator er og hva slags preferanser som brukes for sletting av tråder og innleg. Har vel ganske enkelt ikke sett på dette forumet som noe kontroversielt men for all del, over tid føler vel enkelte seg vel mye "hjemme" her som på andre mer debatt prega forum.

Hvem "eier" egentlig foumet og hvem har redaktør ansvaret? Er ikke det Dag da tro? Jeg aner som sagt ikke. Men i såfall er det en "privatsak" for vedkoemende ansvarlig hvem og hva som slettes.

Koriger meg om jeg tar feil.

Selv om jeg skulle lese noe fra enkelte jeg følte var vel naivt så er kansje det beste å sende en PM om en føler det tiltrengt å nevne noe i sakens anledning. Men temaet i den tråden som folk tenker på var vel såpass naiv att en nesten skulle tru det var en spøk fra trådstarter. Det var hvertfall hva jeg trudde i starten helt til det tok av. Slik sett var det kansje like greit av Mod å slette den.

Skrevet

"Problemet" er nå ganske så enkelt. At alltid skal noen "besserwissere" tillegge en uttalelse noe helt annet enn uttalesen faktisk er. Et alltid kvalmende innsig av tullinger med en liten "reporter" i magen; dog med en syntaks som er så lett å avsløre at det for min del lett fører til latterkrampe i sin amatørmessige utførelse.

For svarte...nyt en god historie uten å leke VG. Det går an å sitte på en sjappe uten å ta den helt ut. Jepp det går faktisk an. Men det er vel noe "moralpolitiet" aldri vil forstå :wink:''

Kom dere ut å seile world-wide før dere preieker som en prest :grin:

Skrevet

De av oss som har vært her en stund husker hva som skjedde sist noen påtok seg ansvaret som kommer med å være moderator. Noen husker kanskje også det ildsprutende helvetet som oppstod når det kom regler inn på banen, og hva som skjedde når disse ble håndhevet.

Jeg gjør det, og jeg forstår VELDIG godt hvorfor moderatorene gjør seg mer synlig her inne.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Han som var i bresjen for dette moderator trollet som var sist, trengte jo moderator selv.....går ann og bruke hue...det ble for ekstremt....men det er vell normal høffelighet og fortelle hvorfor man sletter en tråd?,,,ikke for det, jeg får sove til natten.....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...