February 22, 201016 yr Se her, scroll ned på bildet til artikkelen om Lufthansa, ser det ikke veldig ut som Flightsim ? http://www.dagbladet.no/
February 22, 201016 yr Ikke jeg heller! enten ser jeg på feil sak... kan du ikke legge link til artikkelen? Da kom det bilde!
February 22, 201016 yr Author Takk Tom, fint at du skjønte det lurer på hvorfor jeg ikke gjorde som deg.
February 22, 201016 yr får litt asiasjoner til FS2004 ja. eller mere et bilde fra fs2004 som har vært gjennom Photoshop
February 22, 201016 yr Terminalen sier meg sterkt at dette er et FS bilde ja.. Ser iallefall veldig ut som FS.
February 23, 201016 yr Hei Så veldig ut som FS9 ja.... Men morsomt at til og med Dagbladet bruker FS9 da:P.. Eller kan det være at de var late og tok ett bilde i FS9, istedenfor og finne ett bilde av ett ekte 747 fra Lufthansa i forbindelse med streiken? Oddvar Martinsen
February 23, 201016 yr Har du røyka pakksekken din Matt. :grin: Klart det er ekte. Kommer nok fra noe av det samme. http://gfx.dagbladet.no/labrador/104/104959/10495956/jpg/active/960x.jpg
February 23, 201016 yr Mitt øye ser noe som ser 100% ekte ut. Tror ikke du får en paint som har detaljert litt drit bak den døra de f.eks. Og skal dette være FS, så var det da ekstremt god kvalitet på AI!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.