Skrevet 21. februar 2010 15 år Hei lurer bare på om spotify fortsatt er nede? Og om dere andre får logget inn eller ikke? På forhånd, takk!
Skrevet 21. februar 2010 15 år Sleit veldig i går ettermiddag med og få koblet meg opp. Men nå funker det her
Skrevet 21. februar 2010 15 år Forfatter Hmm, får fortsatt ikke logget inn jeg. Noen av dere som har slitt med det eller?
Skrevet 21. februar 2010 15 år Ikke her i allefall. Fikk logget inn også igår, men fikk aldri hørt noe musikk
Skrevet 21. februar 2010 15 år Har fungert i hele dag/i gâr for meg :crazy: Har premiummembers bedre tilgang pâ server e.l?
Skrevet 21. februar 2010 15 år Forfatter Hmm, nei ikke vet jeg nei, imidlertid må jeg si jeg tviler på det.
Skrevet 21. februar 2010 15 år Premium kan da iallefall høre musikken i spillelistene tror jeg når de er offline.
Skrevet 21. februar 2010 15 år Har premium og kan bekrefte at offline playlist fungerte ennå men ikke noe online
Skrevet 21. februar 2010 15 år Funker nå ja. Men hadde problemer i hele går. Nettsiden var nede en stund også.
Skrevet 28. mars 2010 14 år Rekommenderar folk att titta på www.grooveshark.com också. Bra alternativ till Spotify.
Skrevet 28. mars 2010 14 år Grooveshark er veldig bra! Ingen reklamer, og du finner mye musikk som du ellers må på youtube for å finne. Pleier å bruke grooveshark på skolen. Eneste som er dumt med det, må jo være at du har bedre kontroll over album, artister og sånnt på spotify. Det blir fort rotete på grooveshark.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.