July 7, 200223 yr Jeg lurer på om det er noen som VET hvordan jobb-mulighetene er som helikopterflyger (CPL-H). Har kommet inn på EHC (European Helicopter Center) i Sandefjord og er veldig i tvil om jeg skal ta plassen eller ikke. Så hvis det er noen som sitter inne med opplysninger, så setter jeg veldig stor pris på å få høre fra dere.
July 7, 200223 yr Les flynytt nr. 1 -02 Der er det et intervju med en fersk helikopterpilot som fikk seg jobb med en gang. Evt. kan du besøke et helikopterselskap og høre med pilotene som jobber der om hvordan det var når de skulle få jobb.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.