Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en tråd i et annet forum jeg avlegger en del tid i. Så jeg tenkte å starte en lignende tråd her.

Vell. Jeg var i Pattaya for første gang i denne perioden. Traff ei hyggelig jente første kvelden, og det fungerte så bra at hun ble hos meg helt til jeg reiste hjem den 18. 15 dager totalt. Mer om det i en trippraportserie en annen plass i dette forum.

Hva gjorde så jeg for jenta Vallentines dagen? Jo kl 10 om morgenen satte jeg kursen for Mikes shoping mail og kjøpte et pent smykke med tilhørende øredobber. Hadde noen dager tidligere gjort en deal med en av byens mange blomsterselgere. Og han kom til avtalt bar til avtalt klokkeslett med buketten på 50 roser og andre blomster i en nydelig bukett.

Betalte han og ga den vidre til jenta for så å invitere selgeren på en øl.

Så den dagen gledet jeg to stykker først jenta når hun fikk smykket, så når hun fikk buketten og ikke minst selgern da jeg ga han en solid tips da jeg betalte blomstern og han smilte enda mer da jeg spanderte en øl på han.

Og om ikke det var nok spanderte jeg en drink til alle jentene som jobbet i baren den kvelden.

Skrevet

Bera vatn, baka brød, henta ved og måka snø sang dei ein gang i Salhus Vinskvetten. Gjorde ikkje alt dette, så ein kan stryka bering av vatn. Men vart middag, og oppvarting på beste måte :)

Skrevet

Personlig synes jeg Valentines day er blitt noe overkommersielt surr; da tar jeg heller og fordeler romantikken litt ut over de resterende 364 dagene i året ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...