Skrevet 19. februar 2010 14 år Mandag, 22. Februar skal eg ha trening på Flesland Tower ifrå kl 1930-2130 lokaltid. Vonar at folk tek seg tida til å komme og gi meg litt utfordringar, både IFR og VFR er ønskeleg. Litt helikopter om du har slike interesser. Velkomen skal du vere. PS. Godt humør og tålmod er eit krav :grin:
Skrevet 19. februar 2010 14 år OK Da skal jeg logge meg på fra Ørsta/Volda via Førde. Callsign ser du når jeg kommer meg på. PS Når bør jeg sende inn flight plan?
Skrevet 19. februar 2010 14 år Forfatter Flightplan bør du vel levere før du tar av tenkjer eg :grin:
Skrevet 21. februar 2010 14 år Forfatter Dultar denne oppover slik at kanskje enno litt fleire kjem og leikar med meg i morgon (Nei ikkje slik leiking du tenker på Njål :grin: )
Skrevet 21. februar 2010 14 år :confused: må ikke ta alt jeg sier mitt på natta så seriøst da Torstein uansett får du ha lykke til i morra! er nok i nærheten selv .
Skrevet 21. februar 2010 14 år Forfatter Hehehe... ta deg seriøst? Det gjer eg aldri :grin: ja du får komme ramlande innover imot Flesland så skal me sjå om me får deg inn evt ut av flyplassen.
Skrevet 22. februar 2010 14 år Da var treninga i gang, kom å fly :grin: Er for generalprøve å rekne dette, så vis han verdig JT
Skrevet 22. februar 2010 14 år Posten er iallfall i rute nedover til Bergen :grin: edit: ikke rart posten alltid er treige når pitchen på bladene ikke vil samarbeide
Skrevet 22. februar 2010 14 år Synd med tåka, da! Står og venter som LN-SIN på at været kanskje skal bli bedre...
Skrevet 23. februar 2010 14 år Tipper det er utsjekk neste Torstein? Jan Tore, brukerfeil? Aldri når det er jeg som er ute å flyr og det vet du godt :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.