Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Heisann! Som topic sier skal jeg ha trening på ENOS_CTR i beste flygetid, førstkommende søndag fra åtte til ti! Iogmed det er min første trening på ENOS og eneste passende tid ble på den mest aktive kvelden vi pleier å ha i Norge sier jeg ikke nei takk om noen STU2 vil dekke ENGM_TWR for å si det sånn Hadde vært topp det! Selvom jeg regner med det meste av trafikken vil gå til og fra Oslo ser jeg gjerne fly som kommer innom Farris delen også da jeg digger Torp og står litt blank på Rygge og også Kjevik så gjerne besøk de andre plassene også når dere har mulighet! Klar for en utfordrende søndagkveld er jeg ihvertfall og håper på å gi dere en fin kveld på Vatsim Enjoy! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Skrevet 18. februar 2010 Nå er dato riktig skrevet også Veldig bra å kunne vente deg inn med NAX236 ja, du får vel kanskje ta en Ryggetur eller to for en gangs skyld da? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 påminnelse om at denne er i kveld! =) Heute Heute! Velkommen fortsatt og jeg ser gjerne et tårn på ENGM/ENCN eller noe lignende Siter
Daniel Klepp Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Vigra Approach er på om noen vil fly til/fra møre og romsdal Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 Takk til trafikken Meget bra! og også takk til Njål for å ta en liten jobb på tower! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.