Jan Arild Gjemble Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Andreas og jeg fant ut av nå trengte vi litt varme i kroppen etter en lang og kald vinter. Hva var vel mer naturlig og ta en kjapp kveldstur til Tahiti og oppleve litt tropiske forhold. Vi bestemte oss for å lufte "Gåsa" og ta turen på Vatsim. Vi tok av fra Bora Bora for å utforske området litt og tine opp en forfryst kropp. Her passeres Bora Bora. Stor var min overraskelse når jeg så hva Andreas kom i, en A380!! valgte FSInn å vise gåsa hans som. Jaja, det var nå den mest saktegående 380 jeg noen gang har sett. Selvsagt måtte vi lande i en av disse lagunene og virkelig nyte livet og ta en svømmetur. Jeg kom meg trygt ned, og lå der og ventet på min livs opplevlse en A380 som skulle oppføre seg som en amfibie Og joda, her kom han inn for landing i lagunen. Etter litt mer flying og lek i området, ja vi rakk ikke over hele Tahiti engang (Tahiti X fra Aerosoft) så fant jeg en liten stripe på en nesten enda mindre øy og landet for å ta kvelden. Nydelig område å fly i, selv om det faktisk er mye vann rundt deg på alle kanter. Fikk iallefall varmen i kroppen igjen. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Herlige bilder! Dette fristet :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.