Tom Arild Hansen Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hallo! Jeg er ute etter å finne et program som er enkelt og bruke, og som lar meg lage presentasjonsvideoer som man typisk kan se på hotellers infokanaler. Der det plutselig zoomer inn et bilde, dukker opp en tekst, bakgrunnen skifter farge, mer tekst, bilde fader ut osv. Finnes det noen dedikerte og enkle programmer, eller er det kanskje best å bruke et filmredigeringsprogram? Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har nok bare brukt et videoredigeringprogram. Hvis det er virkelig enkle greier du er ute etter så kan du kanskje til og med klare det med windows movie maker. Hvilket format er det du må ha det i? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Keep it simple? Powerpoint + program som recorder presentasjonen Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Keep it simple: Keynote på mac -> Eksporter til film Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Skrevet 17. februar 2010 Takk folkens! Keynote var midt i blinken Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Stay in bed, enklere en det blir det ikke.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.