Gjest Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Trenger hjelp til å lokalisere en flystripe i Trysil. Helst stedsnavn eller annet for å finne den på kart i "Norgesglasset". Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Sjekk email.. Du har et kart i posten.... Siter
Tommy Martinsen Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Jeg har et par bilder av stripa fra lufta. Si ifra hvis du er interessert. Siter
Per Bråtebæk Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Trysil flyplass ligger på "Harabrenna" 3-5 km vest for Nybergsund.Den er med i Norway 98. Hilsen utflyttet Trysling. Per Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Kan dere sende det dere har om info. (bilder etc,)om striper i Trysil til meg også?. Har nemlig tenkt å ta en tur dit om ikke alt for lenge Adresse jarlektm@tiscali.no På forhånd takk Siter
Jon Bjørseth Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Såvvidt jeg vet er det vel en stripe i Ljørdalen også ? Ellers finner du hjemmesiden til Trysil Flyklubb her ! Hilsen enda en utflyttet trysling... [ 15-07-2002, 18:37: Endret av: Jon Bjørseth ] Siter
Tommy Martinsen Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Jarle: Sender deg en mail med bilder. Har akkurat flytta, så jeg har ikke internett hjemme på en liten stund. Mulig det vil drøye litt. Jon: Det er en liten stripe i Ljørdalen, kan vel nesten plasseres i kategorien "bush-stripe". Ellers: Banen har høye trær tett på banen i nordenden, og heller nedover fra nord mot sør. Har et par bilder fra en approach dit. Spesiell plass. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.