Fredrik Wold Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg beklager, men jeg er nødt til å dele litt mer video som virkelig viser potensiale enkelte har til å virkelig lage snutter som er så vannvittig heftig at hvis man ikke får gåsehud bør man betegnes som død KOS DERE! Siter
Joakim Hagen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Wow! Fantastisk fin film! Neste må da bli Molde og Moldepanoramaet? Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 *goosebumps* definitivt norge fra en av sine beste sider Siter
Fredrik Wold Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Skrevet 14. februar 2010 Ja, det aner jeg ingenting om er det noe å se i Molde da? Veit han har vært oppover i traktene inkl Romsdalen seff.. Men skal man ha seriøse fjellformasjoner i nærområdet, er jo Sunnmørsalpene et mekka Siter
Joakim Hagen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 http://home.c2i.net/naturepics/Images/Varden240508wm600.jpg Absolutt noe å se =P men back to topic: Som jeg sa: Absoluttfine bilder! Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Utrolig bra filmer du har! Speachless... Siter
Tom Knudsen Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg vet hvem piloten er, og filmene fuglefjell.no leverer er bare helt konge synes jeg. Til sommeren skal jeg ha en tur selv til ulike av disse fjelltopper med helikopter for å ta bilder. Pickup and deliver med helikopter, rett og slett fordi jeg er lat og fjellene så høye he he, gleder meg allerede. http://fuglefjellet.no/#/what-we-do Siter
Marius Sparby Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Sinnsykt rå video. Har oversendt den til et par amerikanske venner av meg, som nå har begynt å planlegge tur over til Norge, mye på grunn av denne (og andre) filmer. Siter
Fredrik Wold Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 Tom; Skal du det?? Jeg lader opp EOS'n og blir gjerne med selv Heheh Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Høres bra ut, skal si fra nærmere sommeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.