K J Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Gammel Wilco-model med et gammelt repaint, men det ser stadig fint ud Siter
K J Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Skrevet 13. februar 2010 Nu ved du jo ikke hvor mange (eller hvor få) FPS jeg får HDR plugin, REX og 8x antialiasing, da har du opskriften. Siter
Oscar Augestad Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Fint bilde! :cool: Skulle ønske pc min også kunne yte fult ut :cry: Det er vell en vindmølle park i bakgrunnen? Siter
Thomas Hjelset Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Veldig flott bilde!!! Regner med dette er FS9 siden det er den gamle Wilco-modellen? Kan du utdype litt mer om den oppskriften din?? Hvilke innstillinger har du i REX? Det vannet så utrolig realistisk ut! Håper å se flere bilder fra deg snart, Kristian! Siter
K J Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Skrevet 13. februar 2010 Ja, det er en vindmøllepark Jeg er enroute Karup-København. Thomas, det er faktisk FSX og derfor også FSX-modellen. Men derfor er det jo stadig en gammel model, eftersom der ikke rigtigt er sket nogle ændringer siden den kom frem til FS9. Mine water-animationer er af REX-typen 'Sparkling'. Derudover bruger jeg FS Water Configurator til at indstille andre water settings. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Det der ser ut som en 3D-render, og ikke FS, utrolig fint bilde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.