Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Hei alle sammen! Jeg mangler en ting, og det er rett og slett en ganske stor ting. Har nå hatt noen treninger på Værnes og har vel stort sett nesten bare hatt IFR med unntak av noe VFR. Min mentor sier at jeg snart er klar for en utsjekk, men jeg føler at jeg ikke kan VFR god nok og det er nok flere her som sikkert kan skrive under på det! Det jeg er redd for er at når jeg har utsjekk er at det er da det kommer VFR, og da er jeg lost. Jeg vet rett og slett ikke hva som må til for at jeg skal få VFR jeg skal innrømme at jeg har vært dårlig med å si ifra i god tid, men IFR'en kommer fordet. Noen som er villige til å glemme autopilot og FMC og istede fly "for hånd" for å hjelpe meg? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Skrevet 13. februar 2010 Vil komme tilbake til det, og det skal utlyses i god tid! Siter
Jarle Pedersen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 hvis jeg ikke er på jobb skal jeg komme og fly vfr på enva under treningen din Siter
SB Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er forelsket i VFR. så bare si ifra når neste trening er, da kommer jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.