Baard C Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Ihvertfall i følge VG så kjørte de i fylla Men les selv her: Fylla har skylda? Tror ikke jeg hadde følt meg trygg som passasjer hvis jeg ser at kapteinen må blåse ballong i promilletest etter avgang.... Siter
Roy Gjæringen Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Det gikk en dokumentar på tvn for ikke så mange måneder siden. Det handlet om piloter som drakk for mye alkohol før de skulle ut å fly. Spesielt gjaldt dette piloter som fløy for BA. Så dette er ingen nyhet, at enkelte piloter flyger med promille . Med vennlig hilsen Roy Gjæringen Siter
Nicolai Meservy Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Ja, å huff å huff og jeg jobber for samme flyselskap (America West Airlines)som pilotene som drakk... (men jeg jobber som bakkemannskap da..) Siter
Tore Sætre Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Kan det stemme at Florida har 0,8 som promillegrense på fly?? Slik artikkelen er skrevet kan man ihvertfall for tro det! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Nja, andre steder står det at grensen er 0,08, noe som er litt mer realistsik Siter
Odd Vegard Kandal Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Er du på jobb så er du på jobb.. skal ikke drikke alkohol da.. Siter
Timmy Brandt Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 quote: Opprinnelig postet av Odd Vegard Kandal: Er du på jobb så er du på jobb.. skal ikke drikke alkohol da.. Hvis man ikke er DJ da, da kan det bli en pils. Jeg drikker dog ALDRIG når jeg spiller, men mange som gjør det. Siter
Ole Martin Walberg Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Problemet hverken her eller i den dokumentaren om BA-piloter var nok ikke at de drakk på jobb, men for nære arbeistiden begynte. Dvs at de hadde promille da de begynte på jobb. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.