O85_ Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Kan ikke si den ble så veldig bra men den ble ganske kul Her finner du Mix'en :-) Skriv noen ord om hva du syntes Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Hehe, fet mix. Jeg likte den. Kul musikk i bakgrunnen og. Hvilket program brukte du? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Ok, dette tenlte jeg: 1. F***, headsettet mitt knakk, fram med tapen. Nå er det virkelig på tide at eg får meg et nytt sett. 2. Hvor blei det av den ford**** filen da? 3. Får leite den frem ved å starte winamp først (jeg fannt filen, men winamp gjenkjente den ikke så måtte gjøre det slik. 4. F****, H******* S******* 5. Wow, supert, dritbra 6. Æsj få ikke helt til å høre hva de sier hele tiden, må justere litt i Winamp. 7. Den filen der var skikkelig digg! 8. Hva er den siste lydstumpen i sangen? 9. Nå tror jeg jeg får skrive hva jeg synes på fs.no Siter
O85_ Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Skrevet 2. juli 2002 Det siste (Helt på slutten) skal være Radiostøy... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Aha, da så. Ejay er dritkult (jeg har bare en gammel versjon av det. Har lagd en liten låt med det, men den har ikke noe med fly å gjøre i det hele tatt Siter
Roy Gjæringen Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Heisan Jonas Rettum, er det noe feil på siden din nå? Jeg får desverre ikke åpnet mp3 filen din. Med vennelig hilsen Roy Gjæringen Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Man må lagre filen på maskinen, og ikke åpne den dirkete. Deretter må man åpne Winanmp og finne filen gjennom det programmet. Det virker ikke å dobbelttrykke på filen Siter
Roy Gjæringen Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Selvfølgelig Arild. Jaja. Slik går det når en er overtrøtt Jonas, skal si det var en eXtremt stilig remix . Jeg får om noen dager et musikkprogram som heter Reason 2. Tenkte å se om jeg fikk laget noe musikk, jeg også. Noen som har hørt om det? Med vennlig hilsen Roy Gjæringen Siter
Erik Raae Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Heihei. Var egentlig litt kul den snutten der, selv om Ejay egentlig er fy-fy. Men, jeg lurte på om det er real chatter i bakgrunnen, eller om det er fra RW... Siter
Roy Gjæringen Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Spør kanskje dumt, men hvor har du fått tak i dem? Med vennelig hilsen Roy Gjæringen Siter
O85_ Skrevet 4. august 2002 Forfatter Skrevet 4. august 2002 Noe gjennom scannern min og laster ned atc lyd filer fra Simviation og en rekke andre sider... Må bare lete deg fram... Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Tar bølgen jeg også, Jonas! Glimrende miksing! [ 05-08-2002, 13:19: Endret av: Olav M. Rønningen ] Siter
Jarle Vidtun Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Veldig Bra Jonas!! Hører den om og om igjen.. hehe! JAV Siter
Nils Krane Thvedt Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Meget bra! Når man hører hva som havner på topp 20 for tiden (les: rosa helikopter), burde denne havne på Bilboard lista :-) Nils Siter
Roy Gjæringen Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Tusen takk for tipset Jonas. Du skjønner det at jeg har nettopp fått meg et musikkprogram selv, så da tenkte jeg å se om jeg fikk til en slik kul sak som du også har laget, med tiden. For øyeblikket, holder jeg på å sette meg inn i programmets forskjellige funksjoner, og det er ikke bare bare det, skal jeg fortelle dere. Men heldigvis, har jeg kontakt med en dyktig musiker som gir meg gode råd. Igjen må jeg bare ta av meg hatten for ditt mesterverk . Med vennlig hilsen ( musikkelskeren ) Roy Gjæringen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.