andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg og Erik Bru fra forumet her sliter med og starte motorene fra wilco . Vi slår på APU og går igjennom step for step men de starter ikke Vi håpet noen kunne hjelpe oss med og fått de i gang . I dag eller morgen . Før klokka halv 8 . Mvh Andreas Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Og det hadde nøyaktig hva med Skype å gjøre? Siter
andreas nærbø Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Hallo ? Papskaller ? Neida Mente liksom at vi kunne prata liksom feks PK sa hva vi skulle trykke på Men det går ikke i dag fordi Erik er ikke hjemme nå og jeg ksla se tv og slappe av Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Pappskaller du liksom Hadde du bare sagt brukernavnet ditt på skype så hadde alle skjønt det med en gang. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ehm hvis du ikke kan i dag hvorfor i ALLE dagert spør du på forumet her da?! Og hvordan i alle dager skulle vi skjønne det ut fra trådnavn? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mente liksom at vi kunne prata liksom feks PK sa hva vi skulle trykke på Men det går ikke i dag fordi Erik er ikke hjemme nå og jeg ksla se tv og slappe av ?? :crazy: Siter
Kai Dreyer Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ro dere ned da folkens. Eivind, om du setter inn noen punktum her og der på sitatet ditt, får det plutselig mening. Siter
A L Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Andreas: I din forrige post skrev jeg en ting, som jeg vedder på er problemet dit. Sett PACKS på OFF, som er to brytere over ISOLATION VALVE Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.