Geir Morten Sakshaug Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Selger min nesten ubrukte hjemmebygde flysimulator. Alle delene kostet over 30 000 kr. Selges komplett til kr. 20 000, eller i deler 2 stk GF-T8 8-Toggle Switch/Indicator Module 500,- pr stk 2 stk GF-166 Versatile Radio Panel Module 700, pr stk 1 stk RP48 Panel Module 800,- 1 stk GF-LGT Landing Gear and Trim Control Module 750,- 1 stk Throttle-Pitch-Mixture 400,- Saitek Pro Flight Yoke System 600,- Saitek Pro Flight Rudder Pedals 600,- -------------------------------------- SIMKITS USB Altimeter USB ADF Indicator USB Heading Indicator USB VOR1 Indicator USB VOR2 Indicator Attitude Indicator (originalinstrument modifisert med USB Gauge Controller) Airspeed Indicator (originalinstrument modifisert med USB Gauge Controller) Vertical Speed Indicator (originalinstrument modifisert med USB Gauge Controller) Originale Turn and bank + engine inst følger med (men disse må man modifisere med servoer for at de skal fungere) 3 x USB Gauge Controller følger med (kan styre opptil 6 visere) KR 15 000 --------------------------------------- Originale Cessna paneler (ikke helt i original stand da jeg har utvidet hullet for yoken og saget på hull til display) 1000,- Ta kontakt på geirms@gmail.com for mer info. Siter
Geir Morten Sakshaug Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Etter å ha sett igjennom diverse tråder på forumet her har jeg blitt inspirert til å begynne med en cockpit- F16. Jeg skal derfor ikke selge alt lengre, kun dette (priser nedsatt): -USB Throttle-Pitch-Mixture 300,- -Saitek Pro Flight Yoke System 500,- -USB ADF Indicator 2000,- -USB VOR2 Indicator 2000,- -Originale Cessna paneler (ikke helt i original stand da jeg har utvidet hullet for yoken og saget på hull til display) 600,- Siter
Njål Johannessen Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 tar gjerne USB Throttle-Pitch-Mixture hvis det er saitek sin Siter
Geir Morten Sakshaug Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 USB Throttle-Pitch-Mixture er bygd av DesktopAviator.com's Throttle Slide Control Assy og ANALOG USB ADAPTER. Siter
Geir Morten Sakshaug Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Skrevet 12. mars 2010 Saitek Pro Flight Yoke System : SOLGT! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.