February 9, 201016 yr He he. Artig,, :grin: Og nei Tom. Var nok inne på koffert tanken selv også.. Må vær moro å være såpass flink med pennen..
February 10, 201016 yr den stand-up greia er sinnsykt moro.. så den for et halvårs tid siden og jeg holdt på å le meg ihjel:-)
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.