Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen :D

Var nettop ferdig med å øve til prøve,da jeg plutselig fikk lyst til å fly en rute (hadde vært så lenge siden sist jeg fløy) Så jeg gikk ned i kjelleren og startet opp simmen :D Da jeg loadet SAS 737-700w saven min så jeg at jeg stod i Bergen, bestemte meg da for å fly til OSL.

Regner med at jeg brukte en 50-55 minutters tid pga diverse forsinkelser og trafikk ;)

Jaja nok prat, her kommer bildene, er nok ikke de beste siden jeg ikke finner ut hvordan man tar skikkelig skarpe og gode bilder fra simmen, jeg bruker fsscreen og trykker på PrtSc for hvert bilde.

Men jeg føler at siden jeg er medlem her på forumet så må jeg jo legge ut litt bilder hvertfall :D

fsscr001bmp.jpg

fsscr002bmp.jpg

fsscr003bmp-1.jpg

fsscr004bmp.jpg

fsscr007bmp.jpg

fsscr008bmp.jpg

Ja det var de bildene, som sagt var de ikke beste men finner ikke ut hvordan jeg får de skarpere :)

Tips og tilbakemeldinger mottas med glede ;)

Skrevet

[size:14pt]Sondre, velkommen til forumet! Godt det kommer fler!

[/size]

Bildene er så som så, grunnet noen ting:

- AA ( anti aliasing) om du ikke vet det, så gjør dette at kantene blir jevnere og ikke så kantete

- Ikke bruk skarpen i bilderedigeringsprogram. Hvis det er ABSOLUTT nødvendig, bruk lite, me på langt nær så mye som du har brukt her :)

Ellers var det veldig mye fine vinkler! :grin:

Hvilken AI-trafikk bruker du?

- Mads

Skrevet

Men, sånn er det vel noen ganger på flyplasser, at man må vente mener jeg! :grin:

AA ja, det er vktig for utseende, men det tærer også på ytelsen. Hvis du har ATI, bare gå i graffikkort instillingene for å sette AA :) Om du har Nvidia er du kanskje nødt til å laste ned nhancher eller noe.

PRøv deg frem, du kan også prøve å krysse av Anti - aliasing i FS :)

Skrevet

Flotte bilete. :)

Men GRU for eit sterkt lys du har i cockpit under flygning om natta. Skru ned lyset til eit minimum og du får eit betre syn ut av cockpit, og det vert finare og meir høveleg for augo i lengden :) Litt trasig å måtta ha på seg solbriller under nattflygning :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...