Mads Hjemmen Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Til Dag Bare en idé, men kunne det vært smart og praktisk å lage en flightsim.no application til iPhone og iPod touch? Bare tenker på de mange (inkl. Meg) som bruker iPod og iPhone aktivt. Er litt knotete å bruke flightsim.no på poden Men som sagt, kun en idé! Det kan kanskje bidra til litt forandringer og at flere kansKje tar turen innom! Tenk på det! Er jo ikke sikkert det i det hele tatt lar seg gjøRe:) Mads Siter
Andreas Stangenes Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg trodde først dette var en åpen jobbsøknad, men nå skjønner jeg jo hva slags "application" du mener Siter
Sindre Holberg Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Støttes Gjerne med mulighet for statuspagen for vatsim vi har på forsiden. Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Til iphone kan du jo bruke vroute.info http://iphone.wareseeker.com/vroute.mobile-1.0.app/42f1d86a80 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Skrevet 8. februar 2010 Ideen var først og fremst å få tilgjengeligheten ut til mobile enheter som app store. Siter
John A, Moen Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 **Kremt i fare for at dette blir en sånn Iphone onanert tråd, hvor man snakker om applikasjoner i appstore osv... Så for å ikke KUN tilfredstille de som liker Eple, er det vell heller riktig å få ut en touch utgave av nettsiden, fremfor å tenke applikasjons rettet. Men dersom Dag har ett aldri så lite API tilgjenelig, kan jeg gjerne ta meg bryet Siter
Christian Rossow Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg sitter her nå å surfer på flightsim med iPod touch, og jeg synes at det funker helt fint. Så jeg tror det ikke er nødvendig med en app. Siter
Geir Teigo Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tja. jeg wapper fs.no stort sett hver dag på toget på vei til jobb og det går da greit nok..? Men et mobilgrensesnitt hadde gjort seg, ikke minst ang. mengde data som lastes ned for hver side. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Christian, ja jeg er på fs.no på ipoden jeg også, men det er iblandt knotete å navigere seg rundt på en slik liten skjertm. Tenker her en app slik som med facebook, nemlig mer tilrettelagt for ipod/mobil/u name it :grin: Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ni som har Iphone, behöver ni APPS för att ringa, sms och mms också? Vad är det för fel på telefonens inbyggda webläsare. Opera Mobile fungerar fint på min telefon och scalerar ner sidan till ett behagligt format. Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 En Androidversjon hadde også vært fint :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.