Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Dag

Bare en idé, men kunne det vært smart og praktisk å lage en flightsim.no application til iPhone og iPod touch? Bare tenker på de mange (inkl. Meg) som bruker iPod og iPhone aktivt. Er litt knotete å bruke flightsim.no på poden :)

Men som sagt, kun en idé! Det kan kanskje bidra til litt forandringer og at flere kansKje tar turen innom!

Tenk på det! Er jo ikke sikkert det i det hele tatt lar seg gjøRe:)

Mads

Skrevet

**Kremt

i fare for at dette blir en sånn Iphone onanert tråd, hvor man snakker om applikasjoner i appstore osv...

Så for å ikke KUN tilfredstille de som liker Eple, er det vell heller riktig å få ut en touch utgave av nettsiden, fremfor å tenke applikasjons rettet.

Men dersom Dag har ett aldri så lite API tilgjenelig, kan jeg gjerne ta meg bryet ;)

Skrevet

Tja. jeg wapper fs.no stort sett hver dag på toget på vei til jobb og det går da greit nok..?

Men et mobilgrensesnitt hadde gjort seg, ikke minst ang. mengde data som lastes ned for hver side.

Skrevet

Christian, ja jeg er på fs.no på ipoden jeg også, men det er iblandt knotete å navigere seg rundt på en slik liten skjertm. Tenker her en app slik som med facebook, nemlig mer tilrettelagt for ipod/mobil/u name it :grin:

Skrevet

Ni som har Iphone, behöver ni APPS för att ringa, sms och mms också? Vad är det för fel på telefonens inbyggda webläsare. Opera Mobile fungerar fint på min telefon och scalerar ner sidan till ett behagligt format.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...