Even Rognlien Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Som kanskje noen har fått med seg på Vroute har jeg trening på Flesland approach (ENBR_APP) fra 1800 til 2000z Håper så mange som mulig får kommet, så jeg får prøvd meg skikkelig før utsjekk ( :crazy: ) Kaffe, kakao, solbærtoddy, gløgg ++ vil bli servert i tårnet Hadde vært fint om noen kunne tatt tårnet og evt Stavanger control Vi snakkes! Siter
Even Rognlien Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 Da er vi online! Bare å komme en tur eller to EDIT: Om noen vil ta tårnet er det ingenting i veien for å sette seg der! Siter
Even Rognlien Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 Da er ENBR_APP stengt. Tuusen takk til alle som har bidratt, både som trafikk og ATC! Snaart klar for utsjekk nå, men blir muligens en trening til Siter
Andreas Stangenes Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Det ble jo en artig spontan-event av dette, Even! Veldig moro! Dumt med litt tekniske oppstartsproblemer, men det løste seg jo! Siter
A L Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 dette var virkelig bra Even! Selv om du hadde 2 KLMer som sleit litt i ny og ne :grin: Lykke til på neste trening eller utskjekk, Skal støtte opp da å! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.