Marius Stedjan Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Heisann! Jeg sitter nå som ENOS og for 10 min sia kom det en ***** som kalte seg faenihelvete. Han trykket HELE tia på transmit knappen sin så disse mic clikksene kom hele tia. I tillig drev han å blås i micken. For en ******* . Noen som har erfart dette før? Håper så indelig ikke det er noen av simmerne her... Siter
Åsmund Røsok Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Høres ut som en skikkelig********* han her. er ikke dette forbudt da?? Men si meg er det multiplayer her på flightsim.no med egen server her eller noe sånt????? Åsmund Siter
Fredrik Hoel Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Forbudt ja.. men hva kan man gjøre? Hvis man oppretter voicekanalen selv, så kan man 'kicke' de man vil ha ut. Man jo jo seff da være sikker på at det er de. Men når du bruker rw.tt.luth.se funker ikke dette Nothing to do with it! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Hvem vil vel være en ******** som kaller seg faenihelvete. Ikke jeg i alle fall... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.