Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kom over denne siden med disse heftige historiene da jeg satt og lette etter hvor man stiller inn NAV på PMDG 747.

Siden kan du finne nederst i tråden, måtte bare sakse den råeste historien jeg kom over, som omhandler pilotfyll:

(sakset fra klikk.no)

2009: Kapteinen er full og snakker uforståelig. Flyvertinnene later som ingenting. Det var om bord i russiske Aeroflot 315 at kapteinen ønsket passasjerene velkommen. Det var lite betryggende, for han snøvlet og stokket om russisk og engelsk.

– Hans tale var så utydelig at det var umulig å skjønne hvilket språk han snakket, sier passasjeren Khatuna Kobiashvili til avisen Moscow Times.

Passasjerene var overbeviste om at han var full. De kontaktet flyvertinnene, som ba passasjerene slutte å bråke. De kontaktet flyselskapet, men fikk som svar: ”Det er ikke noe problem, flyet flyr praktisk talt av seg selv”.

Piloten nektet å komme ut for å vise at han var edru, men passasjerene krevde at han skulle tre ut av cockpit før take-off. Etter mye overtaling kom han snublende ut, rødsprengt i øynene. Han skjønte han var tatt på fersken og sa: ”Jeg skal sitte rolig i cockpit. Vi har tre piloter til. Jeg lover ikke å røre spakene.”

En av passasjerene var den kjente TV-personligheten Ksenia Sobsjak. Først da hun krevde at piloten ble fjernet, reagerte flyselskapet.

Flyet ble tre timer forsinket, og samtlige piloter ble byttet ut. Heldigvis for de 300 passasjerene.

Her har dere siden ed de festlige historiene som ikke vil bli glemt med det første av noen i luftfarten:

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article432722.ece

Utrolig merkelig og skummelt.

Skrevet

Vel ironi i den retning i topic, syns jeg ser feil ut, og når man samtidig syns slike historier er artige? Nei vet ikke helt jeg. F.eks etter å for en ukes tid siden sett på nyhetene om de etterlatte som i over 30 år ikke fikk vite at piloten fra forsvaret som styrtet flyet hadde alkoholproblemer fortsatt kjempet for erstatning. Nei fyllekjøring, flyvning og slikt skjit er ikke hverken koselig eller artig! Så nope!

Skrevet

Sa aldri heller at det var fylleflygingen som var artig jeg, men rabiate kvinner derimot er det jo ganske uskyldig og synes er litt artig da.

Men, men har fjernet det, ser jo også selv at det kan bli tolket feil.

Men jeg skal slutte å synes ting er artig jeg, bare for at du skal være fornøyd her på forumet Anders :) .

Men samtidig må jeg jo si at det er komitragisk at enkelte piloter ikke eier noen yrkesstolthet, og klarer og ødelegge såpass for seg selv.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...