Anton Brondz Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hei I forbindelse med at jeg for tida holder på å skrive særemne i norsk, trenger jeg noen som kunne tenke seg å være med på en kort spørreundersøkelse om hvordan man snakker og skriver på Internett. Hvis du kan tenke deg å hjelpe til, så ligger undersøkelsen her. Om noen i tillegg har tid til å svare litt mer utfyllende, så vil jeg gjerne høre fra dem og. Jeg er tilgjengelig både på MSN (dinolinux@gmail.com) og på Skype (dinounix). Takk på forhånd Siter
Audun Braastad Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Svart Lykke til med særemnet. Glad jeg er ferdig med det, hadde det i høst Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Æ har vårre å svarra på d greiern din Ønska dæ lykke te! ----- Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Roann, har svart eg. Så du har vell egentli nok te å bare lææxann ei stonn. E jo nice de. Ådi. Siter
Jan Hugo Magnussen Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Har gjort et forsøk på å svare, men vet ikke om det er gjort bevist, men har du skrevet alt rett i undersøkelsen??? Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Svarte på spørsmålene for et par dager siden. Lykke til med oppgaven! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.