Skrevet 4. februar 2010 14 år Hei hei Sitter nå på comfort hotel i molde å hiver inn på en stor pizza fra Peppes :grin: Har etter avtale med Krohn Air fått gratis klappsetetur. - Det vil derfor etterhvert komme artikkel og bilder på Trondheimlufthavn.net. En liten smugtitt fra dagens flight mellom TRD og MOL: Følg med videre
Skrevet 4. februar 2010 14 år Fin cockpit i Dornier 328-100 må jeg bare si :cool: Var det noen ledige seter i flyet?
Skrevet 4. februar 2010 14 år Har Peppe`s egen avtale med Comfort eller? Nei da, flott bilde, ser frem til første "live" bilder fra den ruten, i et bra terreng med utfordrende vær. :cool:
Skrevet 4. februar 2010 14 år Sitter nå på comfort hotel i molde å hiver inn på en stor pizza fra Peppe Nydelig bilde! Du måtte ikke vente 50 min på pizzaen, sånn som jeg måtte sist lørdag?
Skrevet 4. februar 2010 14 år Forfatter For å pirke litt, kjøpte jeg pizzan på Egon Det tok ca 15 min før jeg fikk den, brukte tida på å handle drikke på bunnpris imens.
Skrevet 4. februar 2010 14 år Forfatter Her vil jeg helst slippe å være. Drar heldigvis TIDLIG i morgen. Nøyaktig klokken 07:20 letter flyet vårt fra Molde( :sick: )
Skrevet 4. februar 2010 14 år Men si meg hadde du lang lukkertid på bildene eller? Og hvordan fikk du såpass skarpe bilder med så klare skjermer(instrument paneler)? Takker for svar.
Skrevet 5. februar 2010 14 år Forfatter På noen av bildene hadde jeg hele 4 sekunder åpningstid osv. Men på det bildet jeg postet i første tråd hadde jeg disse innstillingene: ISO: 200 Blender: f/3.5 (faktisk :whistle: ) Eksponeringstid: 2,5 sekunder
Skrevet 10. februar 2010 14 år Forfatter Da er reportasjen ferdig. Kom gjerne med konstruktiv kritikk på bilder, samt tekst Link: http://trondheimlufthavn.net/Reportasje6.html EDIT: På mange av de første bildene brukte jeg ikke stativ. De er derfor veldig korntete og uklare...
Skrevet 10. februar 2010 14 år Veldig bra, det eneste jeg har å kommentere på er: Også under landing var det Kenneth som var "pilot in command". Jeg tipper at Kaptein Lasse fortsatt var "Pilot in Command", men at Kenneth var "Pilot Flying" og kapteinen "Pilot Not Flying" (eller "Pilot Monitoring" hvis du vil kalle det det). PIC er det vi på norsk kaller fartøysjef, altså han som har det juridiske ansvaret ombord.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.