Skrevet 4. februar 2010 15 år Gøyal og intuitiv måte å organisere skrivebordet på. http://bumptop.com/
Skrevet 4. februar 2010 15 år Men slike "skjermpimps" er vel ikke forenlig med oss simmere som vil ha all kraft og ressurser i PC'en rettet mot FS9/FSX? Alt slikt stjeler av våre dyrebare ressurser
Skrevet 4. februar 2010 15 år Forfatter Det er derfor det er best med en pc til FS og en pc til noe annet. Men intuitivt var det jo likevel.
Skrevet 4. februar 2010 15 år Synes dette var stilig, brukte det i et kvarter før jeg fant ut at jeg ikke gidder.... Men fancy er det
Skrevet 4. februar 2010 15 år Jeg prøvde det også for et par uker siden når det var annonsert en Mac-versjon og øynet med en gang muligheten til å rydde og ha det LITT mer organisert på desktopen. Men den gang ei. Følte jeg manglet enkelte funksjoner - og skrinla prosjektet ganske kjapt.
Skrevet 4. februar 2010 15 år "Brukte" det en hel dag. De skrøyta veldig over den der stable funksjonen. Men den så ikke jeg noe til. :crazy: I slutten av dagen så klikka det, så jeg avslutta det. Og starta det aldri opp igjen! Dette er noen uker siden også :grin: Stress med forskjellige bakgrunner. Blir ganske "kræsj"
Skrevet 4. februar 2010 15 år Har det på macbooken jeg og, men har ikke orket å starte opp ettersom jeg ikke likte det så godt. Selvfølgelig er det litt stilig å ha det, og jeg kan nok venne meg til det om jeg vil. Men har nok ikke behov for det, er nok mest eyecandy.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.