Tom Knudsen Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Gøyal og intuitiv måte å organisere skrivebordet på. http://bumptop.com/ Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Men slike "skjermpimps" er vel ikke forenlig med oss simmere som vil ha all kraft og ressurser i PC'en rettet mot FS9/FSX? Alt slikt stjeler av våre dyrebare ressurser Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Skrevet 4. februar 2010 Det er derfor det er best med en pc til FS og en pc til noe annet. Men intuitivt var det jo likevel. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Synes dette var stilig, brukte det i et kvarter før jeg fant ut at jeg ikke gidder.... Men fancy er det Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg prøvde det også for et par uker siden når det var annonsert en Mac-versjon og øynet med en gang muligheten til å rydde og ha det LITT mer organisert på desktopen. Men den gang ei. Følte jeg manglet enkelte funksjoner - og skrinla prosjektet ganske kjapt. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 "Brukte" det en hel dag. De skrøyta veldig over den der stable funksjonen. Men den så ikke jeg noe til. :crazy: I slutten av dagen så klikka det, så jeg avslutta det. Og starta det aldri opp igjen! Dette er noen uker siden også :grin: Stress med forskjellige bakgrunner. Blir ganske "kræsj" Siter
Åge Storli Berg Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Har det på macbooken jeg og, men har ikke orket å starte opp ettersom jeg ikke likte det så godt. Selvfølgelig er det litt stilig å ha det, og jeg kan nok venne meg til det om jeg vil. Men har nok ikke behov for det, er nok mest eyecandy. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.