Andreas Stangenes Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ja da har de sannelig funnet det for godt å slippe meg løs på ENGM, og jeg skal ha første tower training der førstkommende fredag kl 17-19z. Dersom du har noe tid å slå ihjel, eller bare er forferdelig glad i kakao (eller kaffe!), så ta deg en tur innom Da sees vi te' frædda! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Kommer nok innom,og drar igjen Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Nei jobber. Men enjoy utsikten fra Norges høyeste tårn Siter
Daniel Klepp Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Vil gjerne ha noen over Andreas på APP og CTR, for å trekke mer trafikk, men det blir vel neppe noe problem i iron mic uka Siter
Even Rognlien Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg kommer! Men jeg foretrekker gløgg :grin: Siter
Anders Moen Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Det tok ikke lang tid før det ble OTS her nei Blir nok ikke vanskelig å få noen på APP denne uka nei, passer det for min del så tar jeg gjerne approachen, men hvis noen vet sikkert så go ahead å ta den Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Skrevet 5. februar 2010 Minner om at dette er i kveld fra kl 18-20 lokal. Værmeldingen tyder på oppholdsvær, overskyet med -5 grader og bris, så ingenting å bekymre seg for annet enn freezing conditions. Det er vi jo blitt vant til... Takk for at DU vil fly Gardermoen i kveld! Siter
A L Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg stiller opp som supporting ATC i bergen eller Sola, med mindre jeg får igjen dataen min idag! Da skal jeg selvfølgelig gi meg masse trafikk! Siter
Erik Karlsen Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hvis tiden strekker til, så logger jeg med inn på Kjevik Twr. Ønsker deg lykke til i kveld Siter
Daniel Klepp Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Vi trenger APP.. en del inobunds nå! Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Beklager Andreas. Fsinn connecter ikke =( Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Skrevet 5. februar 2010 Da var det over for denne gang! Tusen takk alle sammen som kom og gav trafikk. Og det er jo tanken som teller, Joakim Ellers kan jeg rapportere om at treningen ble vellykket, og at neste gang blir det utsjekk! Kakao og fred til alle! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Som sagt i en annen tråd; du kan gjerne snakke Norsk til meg når jeg flyr som SAS. Men ikke gi meg en klarering på blandet språk, da faller jeg av lasset ganske kjapt... Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Høres bra ut,Andreas Dere ble ikke enig hørte jeg om 01Left og Right.hehehe. Er en slik misforståelse fra tapen med ENGM og Isak også. Isak sa taxi to 19 Left via blah blah.Piloten sier taxi to Runway "one niner" Left. :grin: Da ble den personen bak Isak,bekymret...Isak sier confirm 19 Left :grin: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Skrevet 5. februar 2010 Hehe det ble jo ganske artig dette her med left og right. Du vet sent på fredagskvelden kan jo en stakkar bli forvirret..! Men nå skal det også sies at Daniel hørte meg si Left alle gangene da... Så jeg er ikke helt sikker på hvorfor du hørte right? Og Gunnar, jeg kan ikke huske å ha gitt deg clearence på Norwenglish? Det var dog en kar som copied clearence med en fin blanding, men pytt sann... Hvis jeg i tilfelle gjorde det så får jeg bare beklage Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Mellom alt det engelske snek følgende seg inn; "SOTIR fem alpha" (det var i alle fall ikke "five" som kom ut der). Når det gjelder "Left" v. "Right", så var ting litt skurrete i øyeblikket, men jeg mener bestemt at jeg hørte "Right" optil flere ganger... Ved takeoff hørte jeg derimot en klar og solid "Left". Siter
Daniel Klepp Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Andreas sa nok left alle ganger ja Men "fem alpha" snek seg vel inn der ja.. men tror ikke han mente å si det Uansett, Andreas gjorde en utmerket jobb på tårnet idag og er derfor klar for utsjekk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.